Poznejte magnetickou sílu neodymových magnetů pro firemní prezentaci. Využijte jejich magnetické přilnavosti pro snadno sestavitelné regály, praktické stojany, výstavní stánky i reklamní tabule. Oceníte je tam, kde je potřeba často měnit vystavené produkty – ve výloze, v prodejně, na veletrzích. Zabraňte chaosu papírových letáků a drobných vzorků. Zjistěte, jak využít moderní neodymové magnety k efektivní propagaci.
Silné neodymové magnety využijete jako nosiče a praktické úchyty na kovové regály. Jak s jejich pomocí zaujmete zákazníka a podpoříte prodej? Čtěte tipy pro POP a POS.
Co je POP/POS propagace?
Už jste se setkali s termíny POP (point of purchase) nebo také POS (point of sale)? Oba názvy zahrnují totéž – soubor reklamních materiálů k propagaci a zviditelnění výrobků a služeb. Mohou to být letáky, brožury, samolepky, velko-formátové polepy, plakáty, billboardy, reklamní pulty a brány, stojany i další POP předměty. Počítá se originální nápad zabalený ve firemním designu. Každý podnikatel či firma mají mít dobře promyšlený POS / POP. Ale proč?
Proč mít kvalitní POP
Z dobře nastavené podpory prodeje, kam POS patří, budete profitovat hned dvakrát. Za prvé vizuálně oslovíte a zaujmete nového potenciálního zákazníka, za druhé posílíte povědomí o značce i její pozici na trhu.
Pomocí POP (informace, novinky, dárky, servis), děláte-li jej šikovně, podpoříte zisk. Spokojení zákazníci se budou pravidelně a rádi vracet. A ještě vás doporučí dál – svým přátelům.
Magicky magnetická propagace
Jak vám feritové i neodymové magnety usnadní propagaci? V zásadě jsou dvě základní řešení:
1) Silné neodymové magnety použijte ke spojení kovových části regálů, k jejich rychlému a jednoduchému složení i rozpojení. Hodí se tam, kde potřebujete mobilní, lehkou, snadno sestavitelnou, ale pevnou konstrukci – na výstavní stánky, reklamní stojany a tabule. Magneticky tak zajistíte upevnění kovových částí a předmětů na kovový podklad.
2) Magnety poslouží na připevnění prezentačních materiálů – tiskovin, letáků, katalogů, reklamních tabulí, ale i prezentačních vzorků, textilu s potiskem či jakýchkoliv jiných předmětů, na kovovou plochu stojanu, výlohy, regálu, stánku na veletrhu.
Výhodou obou variant je maximální jednoduchost spojů i možnost okamžité změny a úprav podle vašeho aktuálního požadavku.
Rychlo-upínání feromagnetických předmětů
Magnety využijete především k upevnění POP materiálů přímo ve/na stojanu. Jak lépe zajistit pořádek ve formulářích, letáky proti rozfoukání větrem nebo vzorky v požadované linii?
Jak vybrat správné magnety
K výběru vhodného upevňovacího magnetu potřebujete znát pár parametrů:
- Jakou hmotnost mají „unést”?
- Jak velký a o jaké tloušťce magnet má být, aby vizuálně nerušil?
- Budete magnety trvale používat i v exteriéru?
- Jakou funkci má magnet zajistit? Přicvaknout předmět ke kovové ploše, anebo sloužit jako háček k zavěšení?
Pro lehké tiskopisy nebo papírové letáky vám postačí černý feritový magnet, který znáte ze školy. Jeho předností je nejnižší cena za kilogram a odolnost vůči vysokým teplotám do 250 °C i korozi. Avšak oproti neodymovým magnetům má výrazně menší magnetickou sílu.
Magnetické spoje, úchyty a držáky
Moderní neodymové magnety disponují při stejné velikosti, jako feritový magnet uvedený výše, mnohem větší magnetickou silou. Seženete je v šesti základních tvarech – kotouče, kvádry, kruhy, koule, tyče a kostky, a o rozměrech od 1 do sta milimetrů, v různých tloušťkách.
Navíc můžete využít různé magnetické úchyty, které mají závitové čepy, vnitřní závity, šroubovací základny nebo háky. S těmito praktickými magnetickými pomocníky vytvoříte bez problémů držáky na letáky, na brožury, vzorky nebo na zboží. Spojíte a následně jednoduše rozložíte veletržní stánek, reklamní stojany i závěsné poutače.
Magnetické polepy automobilu
Samostatnou kapitolu v propagačních materiálech tvoří magnetické fólie, případně magnetický papír. Oba materiály můžete stříhat či řezat. Lze je graficky dekorovat běžnými tiskovými metodami.
Magnetický papír je voděodolný a pružný, potisknete jej i běžnými inkoustovými tiskárnami Epson, Lexmark a HP.
Magnetické fólie běžně pořídíte v šířce okolo 60 centimetrů a v různých barevných provedeních. Využijete je na příklad k výrobě snímatelné reklamy firemního automobilu.
Vyberte si magnety pro propagaci. Nevíte-li si rady, popište nám svůj záměr, poradíme vám s výběrem.
Inspirujte se dalšími tipy na využití neodymových magnetů na blogu Unimagnet.
foto net_efekt, Big City Signs, Flickr