Nákupní košík(0)

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

cs CZ sk SK

Návod: Jak pověsit obrazy na zeď pomocí neodymových magnetů?

Jak připevnit obraz na zeď pomocí magnetů.

Vystavujete umělecká díla v galerii nebo si chcete doma, v kanceláři či obchodě na zeď pověsit plakát, fotografii, grafiku? Připevněte díla na stěnu pomocí neodymových magnetů. Je to jednoduché a stylové. Jaké magnety jsou dostatečně silné na to, aby udržely vaše obrazy na zdi? Zjistěte v návodu.

Metoda, kterou popisujeme v článku, se zejména hodí pro obrazy na plátně, fotografie nebo moderní obrazy, které nechcete vkládat do rámu nebo jsou do rámečku příliš velké. Na konci článku najdete i tip pro připevnění malých fotografií či obrázků bez vrtání do zdi.

Co budete k zavěšení potřebovat?

Jak spočítáte, kolik a jakých magnetů budete potřebovat?

Zjistíte to snadno. Hmotnost papíru, plátna či obrázku vynásobte 5× a potom hmotnost vydělte počtem magnetů, které chcete použít. Tím získáte pevnost potřebné magnetické síly tahu pro každý magnet.

Příklad:

Pokud váš obraz váží 300 gramů, budete potřebovat magnety, které dohromady udrží 1,5 kg. Použijete-li čtyři neodymové magnety, jeden v každém rohu, pak musí každý z nich v tahu udržet minimálně 375 gramů.

Berte také v potaz tloušťku papíru či jiného materiálu, přes kterou magnety k sobě připevňujete. U magnetů s větší magnetickou silou máte jistotu, že obrázek udrží.

Čím větší plakát, tím více magnetů budete potřebovat. A to nejen kvůli jeho velikosti, ale aby nebyl příliš provislý.

Návod, jak připevnit obrazy na zeď pomocí magnetů

1) Nejprve si na zdi označte místa, kam vyvrtáte otvory pro hmoždinky.

2) Vyvrtejte ve stěně otvory pro hmoždinky o průměru 4 mm. Hmoždinky zasuňte dovnitř.

3) Do hmoždinek ke zdi pomocí vrutů zašroubujte neodymové magnety s otvorem a prohlubní pro šroub. Tento magnet má magnetickou sílu 3,6 kg.

Namísto magnetu můžete použít ocelovou podložku. Avšak magnetická přitažlivost mezi magnetem a podložkou bude slabší než přitažlivost mezi dvěma magnety.

Pokud chcete použít místo magnetů podložky, ujistěte se, že jsou šrouby a podložky vyrobené z feromagnetického materiálu. Tato metoda se hodí jen pro obrázky vážící méně než 150 gramů.

4) Teď plátno, obraz či plakát k magnetům umístěným ve zdi přicvakněte pomocí neodymových kotoučů.

A je to! Hotovo. Obraz, fotografie nebo grafika visí na zdi, v rozích ji zdobí lesknoucí se neodymové magnety.

Výhodou je, že výměnu obrazu pak zvládnete během chvilky.

Tip pro připevnění malých fotografií či obrázků bez vrtání do zdi

Pokud připevňujete na stěnu pouze malou fotografii, není třeba vrtat do zdi. K připevnění vám postačí samolepicí kotoučové magnety, které přilepíte na zeď. Fotografii či kresbu přicvakněte dalším magnetickým kotoučem. Čím více porézní však stěna bude, tím menší bude lepivá síla magnetů.

Chcete, aby obrázek vypadal na stěně elegantněji a měl ode zdi „odstup“? Vložte mezi magnet přišroubovaný na zdi a obrázek tyčový magnet z neodymu, například magnet T-08-10-N.

Čtěte dál blog Unimagnet a objevte další magnetické nápady.

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.